System Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
Oferujemy szkolenia, konsultacje w zakresie opracowywania i wdrażania Systemów Zarządzania Jakością zgodnych z normą ISO 9001:2015.
ISO 9000 to nazwa nadana rodzinie norm opracowanych do zapewnienia wytycznych na bazie których można efektywnie wdrożyć System Zarządzania Jakością. Rodzina norm ISO 9000 została ostatnio zaktualizowana w 2015 roku.
Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością powinna być strategiczną decyzją organizacji. Na zaprojektowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością organizacji mają wpływ zmieniające się potrzeby, poszczególne cele, dostarczane produkty, stosowane procesy oraz wielkość i struktura organizacji. Celem normy jest optymalizacja procesów realizowanych przez organizację przy zachowaniu wymogów standardu ISO 9001.
Oferujemy:
- Szkolenia i konsultacje dotyczące Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z Międzynarodową Normą ISO serii 9001:2000.
- Opracowanie dokumentacji i konsultacje dotyczące jej wdrożenia.
- Audity wewnętrzne systemu zarządzania.
- Udział i wsparcie podczas audytu certyfikującego.
- Usługi poauditowe polegające na pomocy w doskonaleniu systemu po przyznaniu certyfikatu.
- Pomoc w przygotowaniu przeglądów zarządzania.
- Ciągły serwis po certyfikacji Systemu Zarządzania.
Korzyści:
- Wdrożenie/udoskonalenie dokumentacji organizacji.
- Usystematyzowanie działań, procesów zarządzania wewnątrz struktury firmy.
- Pełne ukierunkowanie na klienta.
- Udoskonalenie procesów, precyzja w określaniu miejsc oraz prawdziwych przyczyn powstania błędów (niezgodności).
- Poprawa jakości wyrobów i usług.
- Redukcja liczby braków, reklamacji, i napraw Obniżenie kosztów poprzez zmniejszenie ilości błędów wewnętrznych i reklamacji.
- Poprawa komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy. Usprawnienie przepływu informacji i udrożnienie kanałów.
- Zmiana mentalności pracowników, wzrost motywacji i efektywności procesów pracy.
- Podstawa dla dalszego rozwoju i usprawniania funkcjonowania firmy np. przez zastosowanie i wdrożenie kolejnych systemów jakościowych.
- Poprawa stosunków i kontaktów z Klientami.
- Wzrost zaufania do firmy.
- Wzrost konkurencyjności.
- Poprawa wizerunku firmy.
- Wzrost prestiżu firmy i jej usług/produktów zarówno w oczach jej obecnych jak i potencjalnych klientów.